ЗНО з всесвітньої історії: особливості тесту 2013 року

Метою зовнішнього незалежного оцінювання із всесвітньої історії є виявлення рівня сформованості історичної компетентності випускника школи, визначення відповідності навчальних досягнень учня освітньому стандарту та чинній навчальній програмі.

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з всесвітньої історії у 2013 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності, завдань на встановлення правильної послідовності, а також завдань з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді.

Загальна кількість завдань тесту – 55, на виконання яких учасникам буде відведено 135 хвилин.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді – до кожного завдання цієї форми буде подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один є правильним. Завдання буде вважатися виконаним, якщо учасник тестування вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.

Тест ЗНО з всесвітньої історії містить 42 завдання цієї форми (від №1 до №42), виконання яких буде оцінено в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) – до кожного завдання подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари).

Завдання вважається виконаним, якщо учасник тестування правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

Тест містить 6 завдань на встановлення відповідності (від №43 до №48), виконання кожного з яких буде оцінюватися в 0, 1, 2, 3 або 4 тестових бали. 1 бал буде зараховуватися за кожну правильно встановлену відповідність (логічну пару); 0 балів, якщо не вказано жодної правильної логічної пари або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення правильної послідовності – до кожного завдання подано перелік подій, позначених буквами, які потрібно розташувати у правильній послідовності, де перша подія має відповідати цифрі 1, друга – цифрі 2, третя – цифрі 3, четверта – цифрі 4. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Г) у таблиці бланка відповідей А.

Тест ЗНО з всесвітньої історії містить 3 завдання цієї форми (від №49 до №51), що оцінюватимуться в 0, 1, 2 або 3 тестових бали. 3 бали буде зараховано, якщо правильно вказано послідовність усіх подій; 2 бали – якщо вказано першу та останню події; 1 бал – якщо вказано або першу, або останню подію; 0 балів – якщо вказано неправильну відповідь або відповідь на завдання не надано.

Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору) – до кожного завдання буде запропоновано сім варіантів відповіді, серед яких лише три є правильними. Завдання вважатиметься виконаним, якщо учасник тестування вибрав і записав правильні відповіді у бланку відповідей А.

Тест містить 4 завдання цієї форми (від №52 до №55), що будуть оцінюватися 0, 1, 2 або 3 тестових бали за наступною схемою: 1 бал за кожну правильно вказану відповідь (цифру) із трьох можливих; 0 балів, якщо не вказано жодної правильної відповіді (цифри), або відповіді на завдання не надано. Порядок написання цифр значення не має.

Максимальна кількість балів, яку зможе набрати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання тесту з всесвітньої історії, – 87.

При підготовці до тестування зверніть увагу на програму зовнішнього незалежного оцінювання з всесвітньої історії, відповідно до якої розроблено зміст тесту.

Хронологічно програма охоплює весь зміст шкільних курсів всесвітньої історії: від найдавніших часів до сьогодення та складається з 41 теми.

Програма ЗНО передбачає перевірку сформованих в учнів знань про основні політичні, соціально-економічні, культурні події, явища та процеси минулого, діяльність видатних історичних діячів, а також сформованість в учнів загальнопредметних умінь з історії.

За матеріалами: Освіта.ua

Від Admin

Залишити відповідь